ویژگی محبوب ترین آکوردهای لامینور

همونطور که بعضی از شما دوستای عزیز لامینور مطلع هستین، چند هفته ای هست که بخش جدیدی به لامینور با عنوان "محبوب ترین آکورد ها" اضافه شده. در این بخش محبوب ترین آکورد های لامینور با توجه رای شما دوستای عزیز (5 ستاره انتهای هر آکورد) نمایش داده میشه. رتبه آکورد ها بصورت کاملا اتوماتیک و توسط سیستم محاسبه شده و بر اساس میانگین رای هر آکورد، این لیست هر 4 ساعت یکبار بروز رسانی میشه.

این بخش از سه قسمت تشکیل شده: محبوب ترین های هفته، محبوب ترین های ماه و محبوب ترین های کل که با توجه به بازه ی زمانی انتخاب شده آکورد ها و رتبه های متفاوتی رو مشاهده میکنید. به وسیله تب های موجود در این صفحه می تونید بازه ی دلخواهتون رو انتخاب کنید.

مطلع شدن از محبوبیت آکوردها در بین گیتاریست ها به شما کمک می کنه تا لیست اجرا هاتون رو مطابق با ترانه های محبوب ایجاد کنید و از آهنگ های داغ و محبوب جا نمونید! همچنین با توجه به اینکه وبسایت لامینور به واسطه بانک آکوردی کاملی که فراهم کرده تبدیل به بزرگترین مرجع گیتاریست های ایرانی شده، میتونید توی این بخش از سلیقه عموم نوازنده های گیتار مطلع بشید.

اگر تا به الان این بخش رو مشاهده نکردید میتونید از طریق بخش "محبوب ترین آکورد ها" در صفحه اصلی لامینور، وارد این قسمت بشید.

امیدواریم این بروزرسانی برای شما مفید باشه و بتونید با استفاده از این قابلیت ها از نوازندگی لذت بیشتری ببرید!

تاریخ انتشار: 1398/06/11