بیوگرافی گیتاریست معروف Michael Chapdelaine

شاید شما هم جزو افرادی باشید که به دنبال بیوگرافی گیتاریست های معروف و فعالیت آن ها در حوزه گیتار باشید. گیتاریست معروف Michael Chapdelaine آمریکایی، فعالیتش را با استاد بزرگ اسپانیایی Andrés Segovia شروع و در دهه های 1980 و 1990 خود را به عنوان یکی از بهترین گیتاریست های جهان معرفی کرد؛ او تنها گیتاریستی است که تاکنون برنده جایزه اول در مسابقات برتر جهان در هر دو نوع ژانرهای کلاسیک و fingerstyle شده است.

جوایز دریافتی گیتاریست معروف Michael Chapdelaine:

او دو بار برنده جایزه ملی هنرهای Solo Recitalist Grant  و برنده جایزه اول در بنیاد ملی گیتار آمریکا و مسابقات گیتار انجمن ملی معلمان موسیقی شد.

در سال 1992 او سی دی "Sonata Romantica" را ضبط (که در حال حاضر به عنوان "مکزیک" منتشر شد) و روانه بازار کرد که بسیاری از منتقدان و خوانندگان گیتار کلاسیک آن را یکی از نوارهای ضبط ضروری و مفید برای گیتار می دانند. مجله گیتار آگوستیک نوشته:"اگر من را مامور انتخاب محدودی از نوارهای ضبط کنند، این سی دی جزو انتخاب‌های من خواهد بود. من به ندرت یک آلبوم زیبا را شنیده‌ام. دیگر گیتاریست های جوان تکنیک بسیار خوبی دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها سبک و موزیکال دارند و تن زیبای مایکل نزدیک‌ترین فرد به  Segovia است که من می‌توانم به یاد بیاورم ."

 

ویدیو اجرای گیتاریست معروف Michael Chapdelaine


در سال 1994 ، مایکل توجه خود را به موسیقی پاپ معطوف و"Guitar by Moonlight" از موزیک های Time-Life Music را تنظیم، تولید و ضبط کرد، که در سال اول 250000 نسخه از آن را در فروشگاه به فروش رساند. در سال 1998 او بار دیگر محدوده رشته موسیقی خود را گسترش داد و شهرت و اعتبار فوری در جهان "موسیقی آگوستیک"به عنوان گیتاریست و آهنگ ساز ملی fingerpicking در فیستیوال Walnut Valley در وین فیلد در کانزاس به دست آورد.

مایکل استاد موسیقی و استاد مطالعات گیتار در دانشگاه نیومکزیکو است و قبلا در دانشگاه کلرادو و دنور و دانشگاه ایالتی متروپولیتن مشغول به کار بوده است. او کلاس های استادی در سراسر جهان از جمله چین، تایلند، مالزی، پرو، ونزوئلا، تایوان، اندونزی و موسساتی مانند دانشگاه میامی، دانشکده موسیقی، دانشگاه تگزاس و دانشگاه ایالت کالیفرنیا را در اختیار دارد.

  منبع ویدئو

دیدگاه ها(0 دیدگاه)

دیدگاهی برای این پست موجود نیست. اولین نفری باشید که نظر خود را در رابطه با این ویدئو بیان میکند!